04-04-2009

Goedemorgen!

Goede manier om wakker te worden: Oom agent aan de lijn die vertelt dat is ingebroken in mijn auto. Juist, die auto die ik gister niet op slot had gedaan omdat ik met mijn duffe kop de sleutel al in mijn tas had gestopt en met de handen vol uitstapte. Nu is dat natuurlijk niet snugger, maar misschien nog wel mijn geluk geweest.

De jongens (jongemannen van in de twintig) hebben nu alleen de rotzooi in mijn auto overhoop gehaald, mijn radiofrontje gevonden maar laten liggen en mijn geheime voorraad lollies (die ik zelf vergeten was...) gevonden. Een van de types werd met die lollie in zijn mond gearresteerd :-) Ook hadden ze mijn stratengidsje gejat en op de trap naar buiten laten vallen. Die zat onder het bloed en mocht dus mee voor sporenonderzoek.

Juist. Bloed dus. Van een ander auto hadden ze namelijk het raampje kapot geslagen en de poederblusser leeggespoten. Grapjassen! Dus ik heb geluk gehad... Ook omdat ik nu mijn auto wel moest opruimen.

Mooiste vraag van de recherchedame: We hebben ook nog een busje traangas en een pak condooms bij de verdachten gevonden. (Naast de lollie dus). Zijn die ook van u? Nee, die waren niet van mij

Geen opmerkingen: