24-02-2013

Nieuw leven

This is a list of what I should have been
But I'm not.
This is a list of the things that I should have seen,
But I'm not seeing.

Cowboys - Counting Crows

Hup, wakker worden blog! Jaja, ik ben in diepe, diepe blogslaap. Zelfs een reis van een half jaar door Zuid-Amerika schudde mijn blog (4duckie2travel.blogspot.nl) niet wakker.

Maar nu is het tijd voor kleine en grote projecten, die een stok achter de deur nodig hebben. Mijn blog, dat moet die stok achter de deur zijn. De plek die pijnlijk duidelijk maakt als ik niets doe. En de plek om succesjes vast te leggen, voor later, als ik groot ben.

Inspiratiebron zijn mijn tweets als #wanhopigehuisvrouw. En het boek To Do-list van Mike Gayle. Maar cynisch genoeg staat het uitlezen nog op datzelfde To Do-lijstje. Voorlopig modder ik dus maar wat aan, met mini-lijstjes op schrift en grote lijsten in mijn hoofd. Niet alleen met alles wat moet, maar ook alles wat ik graag wil. Lange lijsten dus.

Hup, tijd om eens wat lijstje af te vinken!

P.S. Ja, die tekst van Counting Crows gebruikte ik al eerder op dit blog. Maar beter nog eens falen in het afwerken van lijstjes dan helemaal niet meer proberen!


Geen opmerkingen: